Khamis, 17 Julai 2014

Handbag PU Leather Handmade ct N honey

Sling bag & Handbag menggunakan material PU 
Alhamdulillah sudah 19 Ramadan pada hari ini. Tinggal beberapa hari sahaja lagi nak menyambut hari raya. Nasib baik semua tempahan bag telah siap dan di pos hari isnin yang lepas. Memang letih bila kejar masa untuk menyiapkannya. Cara saya hilangkan stress dan merehatkan minda bila semua tempahan sudah siap dengan menjahit suka-suki. Macam mana pula tu kan. Menjahit tapi hilangkan letih dengan menjahit.....



Bila siapkan tempahan kita kena mengikut apa kehendak pelanggan. Walau susah dan rumit kita kena buat dan siapkan juga. Itu yang kadang-kadang stress..belum kira lagi bila ukuran tak sama dan jahitan tak menjadi.Bila jahit suka-suki masa itulah kreativiti kita keluar.Pattern apa yang ada dalam kepala buat aje. Jadi ke tidak belakang cerita....Adat lah kadang-kadang memang teruk hasilnya, dari situ saya belajar dari kesilapan. Bila hasilnya mavelous bangga sangat sebab satu lagi pattern baru  Handmade Bag ct N Honey dapat dihasilkan.

Ok sebenarnya untuk entry hari ini saya nak share sling bag dari material PU. saya masih baru lagi menjahit guna PU ini. Masih belajar cara yang betul untuk menjahitnya. Kena berhati-hati bila menjahit untuk mengelakkan dari koyak,calar dan berlubang dari bekas jarum. Sangat-sangat teruja bila nak menyiapkan sebab tak sabar nak tunggu hasilnya.
Untuk info saya sudah dapat menghasilkan 2 pattern bag dari material PU...Walaupun simple tapi alhamdulillah setakat ini saya puas hati dengan hasilnya.
Handbag dari material PU Handmade ct N honey

Sling bag dari material PU handmade ct N honey




Tiada ulasan: