Jumaat, 29 Ogos 2014

Bergaya Dengan Corak Camouflage

Minggu ini adalah minggu yang paling sibuk buat saya. Jika tidak ada aral saya sekeluarga akan bercuti ke Cameron Highland sempena family day tempat suami bekerja pada sabtu ini. Maknanya kami akan menyambut Hari Merdeka yang ke 57 di sanalah nanti.

Sebagai seorang yang menjual barang terutama yang dipakai salah satu cara untuk promosikan barangan sendiri adalah menggunakan atau memakainya. Itu lah cara yang saya buat jika menghadiri apa-apa majlis ataupun perjumpaan persatuan. Dengan begitu yakin menjawab bila orang bertanya mengenai handmade saya dan bangga menyandang handbag buatan saya sendiri. Yang pasti tiada dalam pasaran...

Travel bag atau beg balik kampung

Untuk minggu ini saya mereka pattern dan membuat ukuran 2 travel bag ataupun beg balik kampung. Sebenarnya ini adalah permintaan suami yang sudah berbulan-bulan minta buatkan. Memandangkan keluarga saya besar satu beg memang tak cukup lah.

Travel bag/beg balik kampung yang pertama saya buat khas untuk suami. Bercorak askar ataupun corak 'camouflage'. Memang sesuai sangat untuk lelaki.

Warna hijau corak 'camouflage'

ukuran
panjang 18"
tinggi 12"
lebar 9"
Sebahagian part yang menyiapka bag balik kampung


Corak Camouflage yang menjadi trend sekarang ini

Corak Camouflage atau corak askar

Travel bag bersaiz besar


Untuk travel bag yang ke dua, masih bercorak askar ataupun corak 'camouflage' tapi yang ini berwarna pink. Sudah semestinya lah beg saya. Saiznya kecil sikit dari berwarna hijau.

Warna shocking pink corak 'camouflage'

ukuran
panjang 18"
tinggi 12"
lebar 7"

Travel bag untuk lelaki dan wanita

Proses menyambungkan badan beg

Corak camouflage berwarna shocking pink

Corak comouflage bergaya ranggi

 Untuk semua rakyat Malaysia saya ucapkan selamat menyambut Hari Merdeka.

Tema Hari Merdeka untuk tahun 2014 ialah "Di sini Lahirnya Sebuah Cinta". Semoga negara kita Malaysia akan aman makmur sentiasa.

Untuk melihat lagi banyak koleksi Handmade ct N honey boleh ke page  https://www.facebook.com/HandmadeBagCraftctNHoney


Tiada ulasan: