Isnin, 11 Ogos 2014

Tempahan Langsir dan Hiasan Rumah Corak English Style

Tempahan langsir mudah dan murah
                             
Koleksi kain Heavy Cotton berbagai corak boleh dibeli kini. Banyak kegunaan kain Heavy Cotton terutama untuk hiasan rumah dan craft. Buat peminat corak English atau Vintage sekarang ini corak Vintage ada bermacam jenis dan warna, pilih sahaja mana yang berkenan di hati.

Kain Heavy Cotton sesuai untuk di buat langsir dan hiasan rumah. Kalau yang pandai menjahit memang menjimatkan duit boleh mengdeko hiasan rumah sendiri.


Hiasan dalaman yang simple dan kemas
Tema Vintage untuk hiasan kediaman
Untuk yang ingin menghias kediaman dengan hasil kerjatangan sendiri boleh membeli kain Heavy Cotton secara online. Terdapat berbagai corak seperti corak Vintage, corak Kartun, corak bermotifkan bunga, corak jalur dan abstrak. Boleh ke page https://www.facebook.com/heavycottononline .

Di page Heavy Cotton Online pelanggan boleh membeli seberapa banyak corak dengan minimum 1m setiap corak. Kain akan diposkan menggunakan pos laju atau parcel/pos biasa. Jimat dan mudah hanya tunggu sahaja kain sampai kerumah.Harga dari rm12-rm14 sahaja.

Untuk yang ingin menempah langsir atau hiasan kediaman rumah boleh terus ke FB ‎Ct Home Deco. Pelanggan boleh memilih corak dan tema hiasan rumah dan hasil yang telah siap akan terus diposkan. Senang dan mudah kan...

P/s.Gambar 1 dan 2 dari Ct Home Deco.Terima kasih dengan hasil kerjatangan yang sangat cantik.

Lagi corak kain langsir berbagai tema untuk di pilih.
http://cthoney.blogspot.com/2014/09/menjual-heavy-cotton-untuk-langsirbeg.html











Tiada ulasan: