Khamis, 25 Jun 2015

Koleksi Eksklusif Envelope Clutch Handmade ct N honey

Last tempahan pelanggan untuk envelope clutch.Selalunya untuk envelope clutch ini, pelanggan lebih suka menyediakan sendiri kain. Sebab ingin nampakkan kelainan dan eksklusif . Juga untuk nampak sedondon dengan gandingan pakaian mereka.

Untuk envelope clutch ini, saya diberitahu hendak di gayakan  semasa majlis makan malam,jadi sesuai sangat lah tu.
Untuk tempahan envelope clutch,pelanggan boleh menyediakan kain sendiri,atau pun boleh juga saya sediakan,tapi kebanyakkan stock saya jenis cotton. Boleh juga tempah menggunakan kain songket tapi stock sangat terhad.

Jika berminat untuk menempah boleh ke pagehttps://www.facebook.com/HandmadeBagCraftctNHoney atau pun email sitinoorhz@gmail.com ataupun boleh hubungi saya terus kehttp://cthoney.blogspot.com/p/loading_19.html

P/S
Sila tinggalkan alamat email yang betul.Ataupun no telefon.
Lebih mudah bagi saya jika disertakan sekali link atau gambar beg yang hendak ditempah.Terima kasih.


Tiada ulasan: