Ahad, 19 Jun 2011

OST dan lirik Drama Nora Elena ( 6 lagu semuanya)








Jangan kau pergi, Sesuatu yang berbeza, Berubah, Dan bila esok, Terhenti disini, Biar hati menyintai



Sedangku membaca wajahmu
Senyumanmu menggambarkan sesuatu
Jika kau fahami isi hatiku
Ku tak ingin waktu henti tanpamu

Dirimu menyalahkan sebuah erti
Tapi diriku masih terhenti di sini
Dan jalanku masih belum dapat ku pasti
Namun diriku masih terhenti di sini

Andai kau dapat memahami
Bahawa ku menangung semua ini
Bukan niatku ingin kau pergi
kerna ku masih terhenti di sini

Dirimu menyalahkan sebuah erti
Tapi diriku masih terhenti di sini
Dan jalanku masih belum dapat ku pasti
Namun diriku masih terhenti di sini

Tiada daya untuk ku lakukannya
Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta
Tiada daya untuk ku lakukannya
Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta

Dirimu menyalahkan sebuah erti
Tapi diriku masih terhenti di sini
Dan jalanku masih belum dapat ku pasti
Namun diriku masih terhenti di sini

Tiada daya untuk ku lakukannya
Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta
Tiada daya untuk ku lakukannya
Kau tiba, di waktu ku masih punyai cinta



P: Kau berikan ku waktu
Untuk bersamamu meniti hari

L: Tak puas bagiku dan kau pun berlalu
Tinggalkan ku sendiri
Kelam seluruh jiwaku

P: Ku ingin benar bersama denganmu
Dan kau pun menjauh
Tiba-tiba kini kau telah berubah
Apakah salahku

L: o0o . . Kau yang ku kenali
Dan kini menjadi insan yang lain
Dulu kau berjanji
Kan hidup semati meniti hari

L/P: Semua telah berakhir . . o0o . .

L/P: Ku ingin benar bersama denganmu
Dan kau pun menjauh
Tiba-tiba kini kau telah berubah
Apakah salahku . . .



tak pernah kurasa begini
kumenyintaimu sepenuh hatiku
ternyata hanyalah dirimu
yang mengerti aku sepenuh hatimu

ku inginkan selalu terhentinya waktu
supaya kita terus bersama
jangan lah kau pergi tinggalkan diriku
sendiri jauh darimu
ku perlukan kamu inginmu selalu
temani jalan hidupku
ooooo

ternyata hanyalah dirimu yang amat ku rindu
kurindu selalu
kuinginkan selalu terhentinya waktu
supaya kita terus bersama
jangan lah kau pergi tinggalkan diriku
sendiri jauh darimu
ku perlukan kamu inginmu selalu
temani jalan hidupku
ooooo

janganlah kau pergi tinggalkan diriku
sendiri jauh
ooooo
jangan lah kau pergi tinggalkan diriku
sendiri jauh darimu
ku perlukan kamu inginmu selalu
temani jalan hidupku
janganlah kau pergi



Kau yang membuatku buntu
Membuatku tak tentu
Terus memikirkanmu
Biar tiada jalanku,jalanku

T’lah ku coba tuk nyatakan
Rasa di hati ini
Yang makin menghantui
Perasaan jiwaku,jiwaku

Chorus:
Biar hati ini mencintakanmu
Dalam hayat ku kan merindumu
Biar pedih sakit memilikimu
Namun hati takkan tuk berubah
Selamanya…

Kau yg menjadikan cinta
Slalu menjadi rindu
Seperti waktu itu
Yang mengharung hidupku,hidupku

Ku yang bisa memerlukan
Slalu jadi mimpiku
Menjadi pemilikmu
Biar tak pernah tahu…
Kasihku…



Ada sesuatu yang berbeza
Saat ku lihat senyum manis mu
Ada sesuatu yang tak bisa ku ungkapkan
Saat ku bertemu dengan dirimu
Satu keinginan terpendam di hati
Bermain di dalam rahasia cinta ku

Ku berharap tulus cinta ini
Akan jadi kenyataan dalam hidupku
Bukan hanya mimpi dalam tidurku
Semoga tuhan mendengar doa ku
untuk cinta ini

Mungkin ini semua hanyalah perasaan
yang singgah dan pergi meninggalkan ku
Satu keinginan terpendam di hati
Bermain di dalam rahasia cinta ku
Ku berharap tulus cinta ini
Akan jadi kenyataan dalam hidupku

Bukan hanya mimpi dalam tidurku
Semoga tuhan mendengar doa ku
untuk cinta ini


Di dalam hati selalu tersimpan
rasa yang takkan pernah bisa ku ungkapkan
kau diam tanpa kata
saatku ungkap semua rasa

Di saat ku ingin dekat denganmu
kau semakin jauh meninggalkanku
dan kau diam tanpa kata
saatku ucap semua rasa

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatimu
tuk cinta yang pernah kita miliki
tuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada waktu untuk mencinta dirimu
tuk bisa menjagai hati ini
tuk selama-lamanya

Mungkinkah esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatiku
untuk cinta yang pernah engkau miliki
untuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatimu
untuk cinta yang pernah kita miliki
tuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada waktu untuk mencinta dirimu
untuk bisa menjagai hati ini
tuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatimu

Untuk cinta yang pernah kita miliki tuk selama-lamanya

Kalau belum puas hati jom layan pula

Parti tonton dan video bloopers Nora Elena
Opera Mini with DiGi.Download and Free now

16 ulasan:

Nazzue berkata...

Lagu yang hebat..dah nak dgr tapi takde masa nak cari...TQVM...

Lepak sambil bersantai di NazZue.com
Entri terkini: Rahsia Seorang Otai Blogger Terdedah

✿ boonga_kecik ✿ berkata...

demam nora elena hehehe


Aku tido dalam iman. Kau ada? Hahaha..

zaidah berkata...

banyak lagu rupanyer....

Cute MuM berkata...

ramainya suka cerita nora elena nie kan.. sampai daddy dania pon layan tau..

puanbee berkata...

waaa ni entri SEO ni .. nora elena jadi top keyword kalau rajin update je byk2 tentang nora elena .. bee tk dah bandwidth asyik tk cukup je huhu

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

wah caya lah..betoi2 fanatik nora Elena ni...

Ummi Hanie berkata...

wah rajinnye sampai 6 lagu semua... ;) byk betul lagu drama ni kan

NzA berkata...

cerita ni mmg berhantu ttp dh nk abis la...

ct N honey berkata...

@Cute MuM
wah..bestlah daddy dania layan juga ye...

ct N honey berkata...

@puanbee
baru nak belajar tentang SEO ni Pbee...itu yg asyik entry nora elena aje ni....

ct N honey berkata...

@LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™
fanatik tu x lah,tapi sesekali layan perasaan best gak..

ct N honey berkata...

@Ummi Hanie
sebenarnya ct pun tak tahu gak,cari2 baru tahu ada 6 lagu semuanya

ct N honey berkata...

@NzA
kalau teringin nak tgk lagi download aje kat sini

ct N honey berkata...

@zaidah
layan lah lagu2nye...

Nadiah Sidek berkata...

rata2 org cerita psl nora elena. best ke ceritanya?

ct N honey berkata...

@Nadiah Sidek
ceritanya baru habis semalam,kat malaysia mmg sedang demam nora elena,download dramanya bolehlah layan, manalah tahu nanti tersuka pula
Download drama Nora Elena untuk semua episode(1-24)

HAK MILIK : http://cthoney.blogspot.com/