Isnin, 13 Jun 2011

Parti tonton dan video bloopers Nora Elena



Sekarang ini Nora Elena sudah sampai ke episod 21 tinggal 3 episod lagi nak tamat. Selalunya setiap drama atau filem akan terdapat scene yang tersilap, sehingga kena diulang banyak kali. Tidak terkecuali untuk drama bersiri Nora Elena ini juga. Contohnya seperti


Bila tengok Nora Elena basuh baju Seth yang tertumpah kena air tu..memang sah Siti Saleha tu tak pernah basuh baju.Terkial-kial aje mengibas baju.


Agaknya Dilla tak tahu bawa motor kot. Banyak juga scene tu kena ulang.


Kelakar tengok masa Seth nak buka mangga rumah tapi  tak boleh dibuka pula. 


Kalau nak cerita di sini memang tak muat nanti, kalau nak tengok lagi silalah ke

Nora Elena Bloopers

6 ulasan:

syaz@rozelt berkata...

menarek nie..harus tonton esok..hehe,,selamat mlm akak~

ct N honey berkata...

@syaz@rozeltok selamat mlm...jgn lupa esok

Nazzue berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Nazzue berkata...

Banyak juga yang tak jadi rupanya... :)

Lepak sambil bersantai di NazZue.com

ct N honey berkata...

@Nazzue bukan senang nak berlakon rupanya kan

Ummi Hanie berkata...

nmpk gayenye mmg sampai sudah hanie xlayan cier ni...tak ngape lah...

HAK MILIK : http://cthoney.blogspot.com/