Jumaat, 15 Julai 2011

Gambar majlis pernikahan Farah AF2 dan Johan di atas bot di Putrajaya

Majlis pernikahan antara Farah Diana atau Farah AF2 dan Johan ini telah berlangsung sekitar pukul 3 petang tadi di atas sebuah kapal cruise di Tasik Putrajaya. Menurut Farah dia mahukan perkahwinan yang sederhana tetapi memberi kenangan dan sebab itulah memilih tempat tersebut.






Dengan sekali lafaz, Johan Johari sah bergelar suami kepada Farah Diana Anuar. Pengantin perempuan menerima mas kahwin RM2,500 & hantaran, RM25,185.


Kalau ada gambar terbaru Ct akan share dengan semua ye






14 ulasan:

Elih Japahar berkata...

erkk..tu je ke gambarnya? tahniah utk kedua pasangan ni..moga bahagia tanpa kontroversi..

~syue syada~ berkata...

suka dengan farah sekarang..low profile dan manis!

CMRatu Fotografi berkata...

farah memang terbaik.. suka sgt..

puanbee berkata...

cepatnya update CT ... hehe nk copy sikit lah .. bee suka farah ni lagi2 dia mengacara majlis makan2 tu

sobri yaacob berkata...

tahniah utk farah..
smenjak pakai tdung skin comel :)

Umedia Network berkata...

Pelamin yg sgt awesome beb!!!! SUka2. hee. Btw, nice info. :)

nelly berkata...

so sweet !
:)

NzA berkata...

CANTIK bangat!!!

Lelord berkata...

cantik

ct N honey berkata...

@Elih Japahar ct dah tambah lagi gambarnya,bolehlah klu nak tgk lagi

ct N honey berkata...

@~syue syada~
dah pakai tudung lagi manis

ct N honey berkata...

@puanbee
rasanya dia mula pakai tudung sbb jadi pengacara program tersebut la

ct N honey berkata...

@sobri yaacob manis pakai tudung

ct N honey berkata...

@Umedia Network
penuh dgn bunga

HAK MILIK : http://cthoney.blogspot.com/