Jumaat, 1 Julai 2011

Gambar pernikahan dan perkahwinan Ayu dan Tomok





Hari ini adalah hari pernikahan bagi penyanyi Tomok dan pasangannya Ayu. Gambar ini adalah majlis khatam Al-Quran bagi Ayu sebelum majlis pernikahan yang akan berlangsung sebentar sahaja lagi. Sementara menunggu gambar terbaru dari pasangan ini klik lah entry di bawah ini.


Nota: Gambar terbaru akan di up load dari masa ke semasa. Harap Ct akan dapat berkongsi dengan semua, sabar ye...

17 ulasan:

kakchik@ella berkata...

KC peminat tomok. KC doakan tomok bahagia.

a n a s t a s y e a berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
ika berkata...

doakan tomok bahagia..love u tomok./.heheheh

mommynana berkata...

moga bahagia noooo :D

a n a s t a s y e a berkata...

Tak sabar nak tengok gambar tomok & isterinya .. :D

www.anastasyea.com

Adem and Cats berkata...

selamat pengantin baru huhuhu

blog saya ademncats

kakyong berkata...

wah ct dah macam wartawan hiburan ni.. melaporkan utk kawan2 blogger...

comel sangat si Ayu ni... pasangan yg sama kecik sama comel.. :))

Umedia Network berkata...

Cute sangat isteri Tomok. huhu.
n jgn lupa ke blog kami eh. =)

NzA berkata...

CANTIK!!!!!

saharinasaharudin berkata...

bju Ayu simple,tp cantik :)

ct N honey berkata...

@kakchik@ella
hrp2 cam tulah kan kakchik

ct N honey berkata...

@a n a s t a s y e a
klu dah dpt nanti saya up loadkan ye...

ct N honey berkata...

@kakyong
sama2 kita berkongsi cerita gembira...

Jendela Hati berkata...

sejuk mata menengok wajah pengantin pompuan nie...

selamat pengantin br buat tomok dan isteri...

IntaNBerliaN berkata...

cantiknya is3 tomok..

Flirtatious Friends berkata...

Fan of tomok!!!

Ummi Hanie berkata...

mmg ayu mcm namanye ...

HAK MILIK : http://cthoney.blogspot.com/