Jumaat, 8 Julai 2011

Gambar terkini Aaron Aziz. Apa botak?


Ini adalah gambar terbaru pelakon yang macam pisang panas sekarang ini Aaron Aziz a.k.a Seth Tan dari twitter Aaron535Aziz. Kenapa Aaron potong rambut? Agaknya Aaron nak tukar imej pula kot atau pun tak lama lagi Aaron dan isterinya Diyana akan terbang ke Mekah untuk mengerjakan umrah pada 13 Julai depan selama 11 hari. Jadi ini untuk persediaannya nak pergi umrah nanti lah ye.

“Ini kali pertama saya akan ke Mekah bersama isteri. Saya memang rasa teruja, kerana tidak pernah ke sana, selama ini pun saya hanya dengar cerita daripada orang sahaja" kata Aaron.

Semoga Aaron dan isteri akan mendapat umrah yang mabrur, dan selamat pergi dan selamat kembali. Amin.


Masih handsome lagi kan?. Ramai peminat tak suka dia rambut botak sebab tu potong macam ni aje. Cuba komen..cuba komen...
Ada sesiapa yang nak 'makeover' pula?  Klik sini


4 ulasan:

Jendela Hati berkata...

kalu dh encem, botak pun masih encem...hehe

nurul atikah berkata...

still ensem..huhu... mudah2an x der paper yg jadik masa ke sana.. amin...

Umedia Network berkata...

macam safee sali pun ada. hihihi. :)

Terbelog berkata...

ok lg ni

HAK MILIK : http://cthoney.blogspot.com/