Sabtu, 9 Julai 2011

Terkini Gambar dan Video sekitar Perhimpunan Bersih 2.0

FRU beri arahan "bersurai,


Perarakan berterusan ke jalan Mahkamah

Perarakkan sedang berjalan ke arah Masjid Jamek dgn laungan Takbir dan Reformasi!

Perarakan Patriot

PENYOKONG perhimpunan BERSIH 2.0 menuju ke Dataran Merdeka dari Pasar Seni 

ANGGOTA keselamatan terpaksa melepaskan gas pemedih mata ke arah penyokong perhimpunan BERSIH 2.0 di Dataran Merdeka berhampiran pejabat majlis Peguam di Kuala Lumpur

PENGERUSI BERSIH, Datuk S Ambiga dipapah oleh pengawal peribadinya selepas terkena gas pemedih mata ketika menyertai perhimpunan di KL Sentral hari ini

PRESIDEN Pas, Datuk Seri Hadi Awang ditahan polis ketika menyertai perhimpunan haram Bersih 2.0 di KL Sentral.

Khairy Jamaludin ditahan oleh Mano Maniam





6 ulasan:

Yati berkata...

Menakutkan.

MEL HASLINA AMIR berkata...

x dok keje cari keje....ambiga tu dpt berjuta duit dr luar negara utk anjurkan perhimpunan tu,,xkan dia nk batalkan jer,,,ada udang disebalik mee...
maaf tp nk tergelak tgk hadi awang pakai baju tu,,x sesuai,,,kalo kaler ijau baru sesuai,,teka knp pilih warna kuning,,,nk gulingkan negara yg beraja ker?

yanchor berkata...

Mel...warna kuning sbb pro-yahudi! hahaha... nape x pilih warna kesukaan Rasulullah seperti merah jambu?

in my view, ini hanya utk menjatuhkan imej Malaysia sahaja terutamanya dengan MERENDAHKAN martabat orang-orang MELAYU. Malu kan???

mmg kerajaan ada kelemahan yg perlu dibangkang, tp ada cara yg lebih bertamadun. Jangan kita dijajah secara mentaliti dgn mencetuskan huru-hara mcmni. Renung2kan :)

Tanpa Nama berkata...

saya setuju dengan pendapat anda semua.....dan amat tak bersetuju dengan cara menyuarakan sesuatu pendapat dengan cara mcm ni......tetapi!!!!!!!!

kalau tak mcm ni laluannya....dan banyak lagi kaedah boleh digunakan....mereka-mereka yang berkenaan tak ambil endah apa yg nak disuarakan....

Jendela Hati berkata...

ct, kat sini br ada komen. tgk benda2 nie semua menakutkan. apa lah perlu berbuat benda seperti ini. tak de faedah. kdg2 malu je org kite mcmnie jadinya...

ct N honey berkata...

@Jendela Hati
ct pun nak komen kat sini..walaupun negara ini negara demokrasi,tapi bukan ini caranya

HAK MILIK : http://cthoney.blogspot.com/