Rabu, 13 Julai 2011

Wordless Wednesday1-Isteri kepada Celebriti terkenal


Cuba teka siapakah dia? Clue...Isteri kepada celebriti terkenal. Yang pasti bukan Mawi sebab dengarnya Ekin mengandung 7 minggu. Bukan juga Ayu Raudhah yang mahu anak kembar.



Kalau yang dah tahu jawapannya tinggalkan lah dalam kotak komen, nanti Ct beritahu betul atau salah. Tapi pada yang tak tahu dan malas nak fikir lama-lama (bukan dapat hadiah pun kan) Baca aje  di sini kalau nak tahu jawapannya.
Dapatkan maklumat terkini mengenai Toyota-roadshow

22 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

posh ker? beckem nyer bini...

-suezdairy-

ephol berkata...

Victoria Beckham...

KOMPOM

Hanis MY berkata...

posh...

iPai berkata...

bini beckham ..

Yati berkata...

Ha ah, dah baca headline, tapi tak baca secara detail. David Beckham tunjuk gambar isteri. :)

Meck berkata...

harper

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

bini devid bekam...

Citarasa Rinduan berkata...

salam ziarah..

oleh kerana nie pertama kali kak singgah sini..

kak nak join gak..
si bini beckham nie..

PS: kak minta izin boh blog awk dlm blogslist kak ya

WuMing berkata...

Artis malaysia ker tuu?

♥yaya budak suka embun♥ berkata...

tgk idung dah taw. posh! hihi

NzA berkata...

siksanya posing!!!!

ct N honey berkata...

@NzA
lepas ni tak yah posing cam ni lagi..dah slim

ct N honey berkata...

@♥yaya budak suka embun♥
klu bab hidung tu,mmg tak leh lwn dgn artis mlysia...

ct N honey berkata...

@WuMing
celebriti luar negara,isteri david beckham

ct N honey berkata...

@Citarasa Rinduan
mmg betul lah tu...terima kasih jadikan blog ct dlm bloglist,ct pun letakkan juga,tapi dlm blog khas bloglist ct

ct N honey berkata...

@LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™
tekaan anda tepat..pandai..

ct N honey berkata...

@Meck
harper seven beckham

ct N honey berkata...

@Yati
ini ct ambil dari fb dia,

ct N honey berkata...

@iPai
pandai..

ct N honey berkata...

@ephol
mmg kompom betul jawapannya

ct N honey berkata...

@Tanpa Nama
klu ada hadiah,mesti dpt,sbb orang pertama menjawab dgn betul

Ummi Hanie @ AnNisa Fadzil berkata...

skali tgk dah cam .. posh spice a.k.a victoria beckham ... ;)

HAK MILIK : http://cthoney.blogspot.com/