Khamis, 4 Ogos 2011

Penyanyi Awi Rafael kemalangan di Lebuhraya Federal


Apa yang menimpa penyanyi Awi Rafael ni, betul-betul mengejutkan. Dengan tidak semena-mena dia terlibat pula dengan kemalangan yang teruk, petang semalam.

Kemalangan tersebut berlaku di Lebuhraya Federal iaitu berhampiran dengan jejantas ala San Francisco yang menghubungkan kawasan Sunway dengan Kelana Jaya.



Masa tu, Awi Rafael baru saja pulang daripada menjayakan satu sesi fotografi dengan sebuah majalah hiburan di Shah Alam dan baju Melayu masih lagi dipakainya bersama samping dan songkok.

Entah macam mana, kereta pacuan 4 roda yang dipandunya terbabas sehingga menyebabkan pintu di bahagian tempat duduk pemandu jadi remuk. Mujurlah, tidak ada apa-apa yang berlaku pada Awi Rafael.


Lagipun, mungkin inilah dugaan Tuhan pada bulan ramadan yang penuh keberkatan ini ya. Kita kena selalu beringat padanya. Yang sedihnya tu, kereta pacuan roda yang digunakannya itu masih baru dan bukanlah miliknya.murai.com.

10 ulasan:

laskar pelangi berkata...

terkezut bce berita nie..hohoooo

Puan Kutu berkata...

isk tiba2 jer.ngantuk kot!

♥ cik kieranaa ♥ berkata...

aishh...
si hensem neh leh kemalangan lakk..hhuhu..
seb bek xde pape.

AyiLarimA berkata...

semoga Awi selamat dan baik2 saja.. insyaallah.. sama sama laa doakan ye..

aylliarimasiprincess.blogspot.com

Ummi Hanie @ AnNisa Fadzil berkata...

aah mesti mengantuk ni kan ...

sy pun baru2 ni memandu tetiba termengantuk..nyarissss....nauzubillah !

mungkin juge kereta pacuan 4 roda ni sedikit sbyk menyelamatkn awi ni juge...keta gitu solid sikit kan

kayrul-shah berkata...

dugaan bulan puasa..mungkin penat sangat kot

ct N honey berkata...

@Ummi Hanie @ AnNisa Fadzil
dah sarat ni drive lagi ke?..kena hati2 ye

ct N honey berkata...

@kayrul-shah
penat sbb baru lepas buat show

ct N honey berkata...

@AyiLarimA
baca kat FB dia, dia dah ok

Jendela Hati berkata...

syukur jika tiada apa2

HAK MILIK : http://cthoney.blogspot.com/