Khamis, 8 September 2011

'Save The Date' - Nabil dan Nazirah merempit

Selepas melihat Kad kawin Nabil dan Zira yang bertemakan kartun, kini Nabil membuat video pula sempena perkahwinan mereka yang bakal berlangsung pada 2 Oktober 2011 nanti. Seperti dah jadi trend sekarang ini bakal pengantin membuat video 'Save The Date' untuk menjadi kenang-kenangan selain dari album gambar. Video ini adalah hasil kreatif  hmedia.tv yang juga pernah membuat rakamaan majlis perkahwinan Farah AF2 dan Johan yang lalu.


 Agak-agak macam manalah jalan cerita 'save the date' Nabil dan Zira ini kan? Tengok gambar aje dah nak tergelak.
Teringat pula Filem Filem Cinta Kura-Kura dengan motor Vespanya
Tak sabar nak tengok video yang akan di siapkan tidak lama lagi. Tunggu ye...nanti update balik
Gambar kad perkahwinan eksklusif Nabil dan Zira

11 ulasan:

NMH berkata...

tengah pikir nanti kahwin nak buat video jugaklah tapi tema ape ye?hahahaahha =p

Elih Japahar berkata...

Ok! nanti update ye...haha :) nak buat jugak tapi tema lain...huhu

FaKArePa!n berkata...

ade2 je nabil ni..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

alo2 masa kita dulu2 belum ada lg benda ni semua...

JelinaJoli berkata...

lawa awek dia..

ct N honey berkata...

@NMH
masa zaman saya dulu rasanya belum ade lagi save the date ni,klu ada nak juga buat

ct N honey berkata...

@Elih Japahar
fikir..fikir...nanti boleh tunjukkan kat anak cucu

ct N honey berkata...

@FaKArePa!n
sekali seumur hidup, dia pun nak juga buat cam artis lain...

ct N honey berkata...

@LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™
betul tu,klu dpt ambil gambar guna cameraman mak andam tu,dah suka sangat dah..tak de save the date ni de..

ct N honey berkata...

@JelinaJoli
klu dah jadi pengantin nanti mesti lagi lawa

Ceritera Anak Sampah berkata...

wah...big congrat to lukman or hmedia.tv .
siape wedding planer die ek? naz d great idea ke?

HAK MILIK : http://cthoney.blogspot.com/