Rabu, 12 Oktober 2011

Wordless Wednesday2-Buku seks Kelab Taat Suami(KTS)

Kelab Taat Suami (KTS) yang pernah menimbulkan kontroversi kerana meminta isteri melayan suami seperti 'pelacur kelas pertama,' sekali lagi menimbulkan keresahan masyarakat apabila menerbitkan buku mengenai seks suami isteri yang diulas secara terperinci perlakuan berkenaan.

Mesti laris buku ni nantikan.Apakah matlamat hidup anda?

8 ulasan:

Atiah Zainal berkata...

sebenarnye buku dah dikeluarkan dan diedarkan pun. Tya pergi mase majlis bedah buku utk buku ni. Cuma belum di cetak dalam kuantiti yg besar. Buat masa ni, buku ni dicetak dalam kuantiti yang kecil dulu.

ct N honey berkata...

@Atiah Zainal
ye ke? dah beli ke buku tu?reviewlah sikit..

HappyIrfa berkata...

boleh jamin ke buku2 no tak jatuh ke tangan yang tidak sepatutnya baca?cth remaja atau kanak2?huhu

ct N honey berkata...

@HappyIrfa
tak tahulah motif sebenar mereka keluarkan buku ni,dpt membantu ke atau merosakkan

wan berkata...

@Atiah Zainal
kat mana boleh beli buku tu

puanbee berkata...

perghh ajaran tk benar ni

shack@anjungmaya berkata...

alquran dan hadis ada jawapan isu ini,guna jga akal untuk menilai..

nurhamizatulzullraooh berkata...

Rasa macam mengarut je..melakukan seks di alam roh..tak sesuai untuk bacaan umum takut ada pihak yang menyalahgunakan bahan bacaan tersebut untuk kepentingan diri sendiri untuk mencuba apa yang terkandung didalam buku tu dan ada yang nak mengaut keuntungan semata-mata bimbang ia memberi implikasi yang buruk pada masa akan datang

HAK MILIK : http://cthoney.blogspot.com/