Isnin, 12 Mac 2012

Perkahwinan Fasha Sandha & Jejai Disiar Secara Eksklusif Oleh TV3.

Hangat sungguh peminat dan media memperkatakan soal perkahwinan pelakon Fasha Sandha dan Jejai pada minggu lalu. Sampai sekarang topik itu menjadi bualan.
perkahwinan Fasha Sandha eksklusif di TV3 
Alang-alang dah sentuh topik Fasha nak kahwin, yang dikatakan bakal berlangsung pada April ini, dengar cerita yang perkahwinannya itu akan disiar secara eksklusif oleh stesen penyiaran terkemuka, TV3. Maklumlah Fasha pun bukannya orang lain dengan TV3. Banyak drama lakonannya disiarkan TV terbabit, dan semuanya meletup kababom semuanya.

Tetapi setakat ini, sama ada ia disiarkan secara langsung seperti perkahwinan Datuk Siti Nurhaliza dan Datuk Seri Khalid Mohd Jiwa dulu, belumlah lagi ada hitam putihnya.

Paling besar kemungkinannya ialah rakaman eksklusif oleh program berkonsep kewanitaan keluaran stesen TV berkenaan. Itu pun sudah kira hebat sangat. Yalah, bukannya semua majlis kahwin akan dirakam secara eksklusif oleh penerbitan TV3.

Oh ya, khabarnya, kalau ada siaran langsung pula, ia hanyalah membabitkan acara yang diadakan di ibu kota. Untuk kenduri, resepsi, atau majlis lain di luar ibu kota dan di luar negara tu, rasanya mereka tak adalah ikut sama. Seperti yang semua maklum jika majlis resepsi di luar negara dibuat khas untuk kenalan rapat Jejai dan di hadkan jemputannya. Atas sebab itu, hanya teman media rapat saja diundang.
Kad Kawin Fasha Sandha Bakal Menyusul-Majlis Nikah Di Ampang,Resepsi Di Bali & Honeymoon Di P.Redang




1 ulasan:

Sam Banjamin berkata...

akhirnya setelah pelbagai spekulasi serta kontroversi oleh cik fasha ni, kawen jugak die akhirnya bersama en jelai tu.. eh.. en jejai... doakan je la... lepas ni, cik fasha berubah kepada imej yg lebih positif selepas kawin ni... slamat pengantin baru yg bakal tiba fasha...

######

terima kasih sudi menjadi ahli GPK. Sokongan anda amat kami hargai... Buat pengetahuan tuan/puan, GPK sedang giat menjalankan segmen blog rakan-rakan Gerila Penulisan Kreatif. 3 blog bertuah akan dipilih secara rawak untuk diiklankan stp minggu.

http://thetimelines2u.blogspot.com/2012/03/blog-rakan-gerila-penulisan-kreatif.html

Insyaallah, sama-samalah kita mendorong dan menyokong. jemputlah ke blog saya. sudilah komen atau tinggal jejak di mana-mana.

iklas dari,
pengasas gerila penulisan kreatif

HAK MILIK : http://cthoney.blogspot.com/