Selasa, 15 Mei 2012

Fasha Sandha Bunting Pelamin-Disahkan Mengandung

Pelakon terkenal, Nur Fasha Sandha Hassan disahkan mengandung seminggu lebih selepas membuat pemeriksaan di sebuah klinik swasta di Ampang, semalam.

Dia yang diijabkabulkan dengan suaminya Toh Muda Rizal Ashram Ramli, 36, pada 28 April lalu di Hotel Crowne Plaza, Kuala Lumpur bagaimanapun enggan mengulas lanjut mengenai berita gembira itu kerana semuanya terlalu baru dan masih perlu menjalani satu lagi pemeriksaan minggu depan.
Fasha Sandha & Jejai bakal menimang cahayamata
Fasha yang dihubungi semalam menyifatkan berita itu hadiah paling istimewa buat dia dan suami.

“Alhamdulillah semuanya rezeki dan saya sendiri tidak pernah menyangka ia terlalu awal buat kami berdua. Saya sebenarnya tidak tahu sehingga membuat pemeriksaan pagi tadi (semalam) di klinik di Ampang bersama pembantu peribadi dan kemudiannya doktor mengesahkan ujian air kencing positif yang mana saya sah mengandung.

“Suami sendiri terkejut kerana tidak menyangka menerima berita ini. Jika benar apa yang dikhabarkan kepada kami berdua ini, ia adalah rezeki dan doa kami berdua akhirnya terjawab untuk memiliki cahaya mata secepat mungkin.

“Namun saya masih perlu menjalani ujian seterusnya bagi mengesahkan sekali lagi yang saya benar-benar mengandung,” katanya.
Keputusan mengandung Fasha Sandha
Fasha yang sebelum ini popular menerusi puluhan filem dan drama termasuk Cicak-Man dan Anak Halal sah menjadi isteri kepada Rizal yang juga seorang usahawan berjaya dalam majlis perkahwinan yang cukup indah dan sederhana di hadapan ahli keluarga dan sahabat rapat.

Pasangan ini baru saja pulang dari berbulan madu di Pulau Redang, Terengganu pada minggu lalu selama lima hari.

Sementara itu Rizal yang lebih dikenali sebagai Jejai berkata, dia bersyukur dengan berita gembira ini dan mengharapkan semuanya berjalan dengan lancar.

“Siapa gembira apabila dia (Fasha) menghubungi saya dan menyampaikan berita ini. Saya terlalu seronok dan bersyukur kerana diberikan rezeki begitu awal. “Sudah pasti saya akan lebih menjaga Fasha dan inginkan dia berehat dengan cukup bagi menjaga kandungan anak kami bersama. Inilah hadiah paling bermakna buat saya dan isteri,” katanya.


1 ulasan:

mrseja84 berkata...

pandailah kau jejai baru nak hargai kononnya..waktu ko dgn c nora ada ko kisah...kandungan da 3 bln ko buat x tau jer than tinggal kan die lagi...tuhan tu maha adil ko rasa lah hukum karma kau tu nt..aku nak tengok sgt.aku pompuan da tentu aku kisah sikap ko tu.c fasha ni bukan jenis pompuan..dia xda perasaan..sbb die spesis betina..(xda hati nk kesian pompuan lain)....ko rasa jgk tu penangan sakitkan insan lain.bo blah la pasangan yang menjengkelkan ni...

HAK MILIK : http://cthoney.blogspot.com/