Khamis, 17 Mei 2012

(Video) Rita Rudaini Geli Hati Dengan Tuntutan Aidil Zafuan- Macam Kartun

Pelakon Rita Rudaini Mohamad@Mokhtar berkata, dia berasa ‘kelakar’ dan keliru apabila suaminya, Mohamad Aidil Zafuan Abdul Razak menarik balik permohonan cerai yang dikemukakan.


“Saya tengok dia seperti tidak serius, sekejap nak cerai, selepas itu tarik balik. Pada masa sama dia kemukakan pula permohonan supaya saya kembali taat dan tinggal di rumah, sedangkan yang meninggalkan rumah (adalah) dia bukan saya,” kata.
“Dia tuntut saya supaya kembali taat? Haa… memang betul-betul kelakar. Saya tergelak dengar tuntutan dia. Selama ini siapa yang tidak taat? Saya menjalankan tugas sebagai isteri dengan baik untuk dia dan anak-anak. Saya juga tidak pernah lari atau keluar dari rumah tetapi dia yang buat (keluar rumah) senyap-senyap dan tinggalkan saya dengan dua orang anak bersendirian.”
Aidil Zafuan turut menuntut supaya Rita Rudaini dan anak-anak berpindah ke rumah yang disediakan oleh majikannya di USJ 1 atas alasan sesuai dengan pendapatannya.
“Buat apa saya nak pindah? Sudah empat tahun kami tinggal bersama di Damansara. Kenapa dia tak balik rumah dan tinggal bersama saya serta anak-anak kalau dia suami yang bertanggungjawab? Sewa rumah sebanyak RM3,000 sebulan itu kami kongsi untuk bayar sama-sama. Bayangkan, bayaran yang separuh dia keluarkan itu pun dipertikaikan, apatah lagi nafkah anak-anak?” soal Rita
Lihat video dibawah...panas!!!




6 ulasan:

Spudin berkata...

haish ..macm-2

Beckhrooy berkata...

cepat selesaikan hal ini

CIK CHIPSMORE berkata...

pelik jerk..asal banyk sangat pebelanjaan anak die sowng 1500 ek?? xkan la baju tetiap bulan nak beli.. kalau 1500 tu bagi aq..makan pakai susu cukup jerk..susu bukan mahal sangt pown..pelik2

Amy Amira berkata...

laki dia yg ckp mahal,rita kata dia x kisah kan,dia boleh beli semua keperluan anak,x akan rita nak dgr ckp suami yg x bertanggungjawab mcm tu..kalau saya la,x akan ikut ckp org x matang mcm tu la..sewa rumah byr sama2 separuh..hope selesai la kes ni..

Amy Amira berkata...

semua rita kena tanggung parah la ni...

yatie berkata...

walau pun kita tak sefahaman namun kita tak boleh walau seinci membuka aib keluarga kita...........renung2kanlah wahai manusia....

HAK MILIK : http://cthoney.blogspot.com/