Sabtu, 17 September 2016

Handmade Beg Setanding Jenama Terkenal.

Hari ini excited sangat nak share dengan semua hasil terbaru saya menggunakan material PU leather. Sangat puas hati menggunakan material ini.



Memang dalam perancangan nak buat special handbag ala-ala Chanel...kononnya lah. Cari koleksi pattern beg yang dah lama dibeli dari designer pattern dari luar negara.


Memandangkan saya menggunakan material PU leather jadi kerja lebih mudah dan cepat. Tak perlu iron kain gam. Potong material terus jahit.


Aksesori beg telah lama saya beli dan kebanyakkannya berwarna gold. Jadi match sangat dengan material PU leather ini.

Untuk info semua aksesori beg dan material handbag ini saya jual. Jadi anda semua boleh juga menghasilkan handbag yang lebih cantik dari yang saya hasilkan.



Boleh ke page untuk pilihan material dan aksesori bag https://www.facebook.com/heavycottononline/

2 ulasan:

Mila@Rimbun berkata...

cantiknyerrrr

HeNRieTTa JoSe berkata...

Cantiknye...rietta suka PU leather...sng nk jaga, xcerewet...