Isnin, 23 Julai 2018

Elysian Sling Bag


Hi, Bag Maker semua! Hari ni saya nak share sling bag yang diberi nama Elysian Sling Bag. Elysian bermaksud (beautiful,creative,divinely,inspired,peaceful and perfect). Sebagaimana maksudnya  saya harap begitu jugalah orangnya yang dapat menghasilkan elysian sling bag ini, dan sangat bertuah pula yang dapat menerimanya.

Elysian sling bag ini sesuai untuk mereka yang baru nak mula belajar menjahit beg. Disamping itu boleh juga mengenai aksesori dan bahan-bahan asas untuk membuat beg.
Bag maker tak perlu susah-susah nak lakar polanya sebab untuk pattern elysian sling bag ini saya ada menjualnya. Boleh didapati di website http://www.bebagmaker.com/
Bag maker juga tak perlu fikirkan bahan-bahan dan aksesori yang perlu digunakan untuk membuat elysian sling bag ini kerana saya sudah sediakan bahan lengkap untuk membuatnya. Bag maker hanya perlu membeli pattern dalam bentuk (PDF)+bahan di website.
Bahan-baham & Aksesori yang bag maker akan dapat apabila membeli elysian sling bag ialah
1)Kain gam (cs)
2)Batting
3)kain linen
3)Aksesori untuk penutup beg dan tali beg.
Diharap bag maker akan mencuba pattern yang boleh didapati sekarang di http://www.bebagmaker.com/ Jika ada sebarang masalah  untuk membeli atau cara membuatnya boleh hubungi saya. Saya akan cuba untuk membantu supaya anda dapat menghasilkan elysian sling bag yang sangat cantik dan puas hati dengan hasilnya.
Bye..

Tiada ulasan: