Isnin, 6 Ogos 2018

Cara Membuat & Bahan Lengkap Buat Beg

 Selamat datang kepada pengunjung baru dan pembaca setia blog ct N honey. Pasti yang selalu datang adalah mereka yang berminat dalam bidang jahitan terutama membuat beg. Setelah lebih 5 tahun dalam dunia jahitan beg ni ramai rakan-rakan dan kenalan yang sama minat telah saya kenali. Ada yang sempat berjumpa dan ada juga yang hanya didalam alam maya sahaja.

 Untuk yang mahukan lebih banyak info atau tawaran menarik mengenai dunia beg boleh lah join group FB saya https://www.facebook.com/groups/bebagmaker/ Diharap hubungan kita lebih rapat dan lebih mesra bila berada di dalam group itu nanti.
 Ok, Bila dah lama dalam bidang ini ramai yang memberi galakan untuk mencuba cabang baru dalam dunia jahitan kreatif /beg dengan mengajar dan membuat pola beg. Setelah memcuba dan membuat beberapa sample maka terhasilah Elysian Sling Bag. Beg ini saya buat khas untuk mereka yang baru nak mula menjahit beg. Elysian Sling Bag ini mudah dan ringkas untuk menyiapkannya. Sambil itu boleh juga mengenali bahan-bahan asas untuk membuat beg. Saya pasti untuk permulaan memang agak sukar untuk mengenali dan mencari bahan-bahan untuk membuat beg. Jadi Elysian Sling bag ini saya sudah sediakan pola+cara membuatnya+bahan lengkap.
 Elysian Sling Bag ini boleh di beli di website saya http://www.bebagmaker.com/ Pastikan bag maker sudah join group FB saya sebab dengan membeli di website, anda mendapat 5% diskaun. Untuk mendapatkan diskaun itu bag maker perlu masukkan kod diskaun yang hanya boleh didapati didalam group.
 Sedikit info tentang Elysian Sling Bag ini. Untuk yang baru sangat untuk cuba menjahit saya cadangkan menggunakan material jenis kain dan bukan PU leather seperti ini. Jangan risau selain dari bahan lengkap menggunakan PU leather saya memang menyediakan pilihan dari jenis kain juga di website.
Jangan lupa membeli Pattern Elysian Sling bag saya ya, sebagai pendorong untuk saya lebih berusaha. Semoga dimasa akan datang akan lebih banyak lagi pattern yang boleh saya buat. Bye...

Tiada ulasan: