Rabu, 2 November 2011

(Gambar)Hugh Grant dapat anak perempuan bersama teman wanita misterinya

Hugh Grant telah dikhabarkan menjadi bapa, selepas teman wanita segeranya Ting Hong melahirkan bayi perempuan pada September 26.Walaubagaimana pun laporan Amerika Syarikat mendakwa bahawa Hong melahirkan pada awal bulan Oktober lalu. Hong dilaporkan bersalin di Portland Hospital di London, dan didaftarkan di sana menggunakan nama "Sophie" Hong.
Hugh Grant bersama teman wanitanya Ting Hong
Spekulasi bahawa teman wanita Grant mengandung timbul April lalu. Memetik Berita Dunia, Heatworld.com melaporkan bahawa Tinglan - atau "Ting" - telah dikesan melalui perubahan perutnya. "Ting seorang gadis yang cantik, pintar dan amat menarik. Dia dan Hugh suka menghabiskan masa bersama-sama",  kata sumber itu melaporkan.

Satu kenyataan daripada wakil Grant pula berkata kepada Reuters,"Saya boleh mengesahkan bahawa Hugh Grant bapa bayi perempuan itu sangat gembira".
Gambar Ting Hong mengandung
Grant tidak hadir pada kelahiran anak perempuannya, tetapi secara ringkas melawat ibu dan bayinya selepas dia dilahirkan - untuk setengah jam sebelum menuju ke perlawanan golf. dailymail.co.uk

Tiada ulasan: