Isnin, 23 Julai 2012

Pengakuan Nora Danish, Kini Sedang Rapat Dengan Seseorang

Pelakon cantik yang kini sudah empat tahun bergelar janda, Nora Danish Mohd. Hanif, 30, tidak pernah terlepas daripada berhadapan dengan gosip-gosip yang melanda dirinya.

Pernah digosipkan bercinta dengan seorang kerabat diraja Terengganu, lebih menarik lagi Nora juga turut dikatakan mempunyai hubungan istimewa dengan pemain bola sepak Malaysia dan Kelantan, Khairul Fahmi Che Mat yang turut dikenali sebagai Apek sebelum ini.

Bagaimanapun, segala gosip hangat yang melanda ibu kepada Putra Rayqal Ramli Rizal Ashram, 4, itu seolah-olah tidak cepat melatah dan akhirnya segala kisah yang berkaitan dengan dirinya berlalu begitu sahaja.

Ketika ditanya sama ada dia sudah bersedia mendirikan rumah tangga semula memandangkan bekas suaminya sendiri sudah berkahwin lain, Nora menjelaskan semuanya terserah kepada jodoh.

Akui Nora, sepanjang dirinya bergelar janda tidak dinafikan memang ramai lelaki yang cuba untuk mendekati dirinya, malah ada yang menyatakan rasa sanggup untuk menerima status dirinya serta anak tunggalnya itu.

Bagaimanapun, pelakon yang pernah popular menerusi drama Puteri itu menyatakan tidak mahu terlalu terburu-buru mencari teman hidup agar tidak tersalah dalam membuat pilihan.

"Sejujurnya buat masa ini saya memang sedang rapat dengan seseorang dan dalam peringkat mengenali hati budinya, cuma saya tidak mahu mendedahkannya sekarang kerana hubungan tersebut masih lagi di peringkat awal.

"Saya tidak berniat untuk merahsiakan identiti lelaki tersebut kepada umum, tetapi kalau sudah tiba masa yang sesuai dan hubungan tersebut benar-benar kukuh barulah saya akan bercerita," ujarnya yang tidak mahu mendedahkan lelaki yang sedang cuba menambat hatinya.

Selain digosip mempunyai hubungan istimewa dengan beberapa lelaki, Nora Danish juga turut berhadapan dengan kontroversi hangat beberapa bulan lalu gara-gara gambar seksinya yang tersiar di sebuah majalah.

Nora Danish Bergambar Seksi Dalam GLAM Lelaki Mei 2012

"Apabila tersiarnya gambar-gambar tersebut memang banyak maklum balas negatif yang diterima, tetapi saya tidak mahu menyalahkan mana-mana pihak memandangkan semuanya dah berlaku," jelasnya.

Bertitik tolak daripada peristiwa yang berlaku itu, Nora menjelaskan, kini dia akan lebih berhati-hati sebelum bersetuju untuk menjalani sesi fotografi dengan mana-mana penerbitan.

Ujarnya, dengan kontroversi yang melanda dirinya itu akan dijadikan pengajaran yang lebih berguna, malah dia juga akan lebih mengambil berat terhadap soal pemakaian untuk fotografi.

"Semenjak pulang daripada mengerjakan umrah saya memang sudah berhasrat untuk menjaga penampilan diri termasuk pakaian. Malah, segala kritikan dan teguran yang dilemparkan saya terima dengan hati terbuka untuk berubah ke arah yang lebih positif," ujarnya.

Ditanya mengenai aktivitinya sepanjang bulan Ramadan, Nora menjelaskan pada bulan yang mulia ini dia akan berehat seketika daripada aktiviti seni serta tidak terbabit dalam sebarang penggambaran.

Jelasnya, dia terpaksa menolak tiga tawaran berlakon drama yang sangat menarik memandangkan jadual penggambaran ketiga-tiga drama berkenaan dilakukan pada bulan puasa.

"Pada tahun-tahun yang sebelumnya saya ada juga berlakon semasa bulan Ramadan, tetapi tahun ini saya buat keputusan untuk berehat buat sementara waktu kerana mahu meluangkan lebih banyak masa bersama keluarga.

1 ulasan:

Saleha berkata...

dia ni comel, harap2 lepasni terbuka pintu hati nak bertudung macam irma.. suka sangat tgk dia bertudung.. sangat manis dan comel

salam kenal.. singgah dan follow sini ye