Khamis, 6 September 2012

Punca Amanda Fong Di Belasah Suaminya

Video Suami belasah Amanda Fong Yang Hamil 2 Bulan Tersebar di laman sosial facebook baru-baru ini. Dua video yang diupload pada facebook Amanda Fong yang berdurasi 11 minit setiap video kini tersebar meluas.
Rakaman litar kamera tertutup (CCTV) yang menunjukkan aksi-aksi pertelingkahan dan pukul-memukul antara sepasang suami isteri yang boleh disaksikan melalui YouTube tercetus kerana masalah perniagaan.

Mengimbas kejadian tersebut, mangsa wanita, Amanda Fong Kim Yen, 19, mendakwa pertikaman lidah dengan suaminya bermula selepas dia tidak setuju dengan keputusan lelaki itu yang mahu mempamerkan koleksi minyak wangi milik seorang rakan suaminya di butik mereka di Taman Ipoh Selatan di sini.

“Saya khuatir koleksi minyak wangi tersebut tidak tulen dan jika perkara tersebut berlaku ia menjejaskan perniagaan butik pakaian dan aksesori wanita yang kami baru buka Julai lalu,” kata Amanda pada sidang akhbar di Pusat Khidmat MCA Ipoh Timur di sini.

Menurut mangsa yang hamil dua bulan, selepas berperang mulut beberapa minit, dia mengambil keputusan untuk keluar dari butik.

Bagaimanapun, dakwa Amanda, suami menyekat dia meninggalkan butik sebelum suaminya bertindak ganas memukul, menggigit dan menekan perutnya seperti yang dipaparkan di dalam YouTube.

Amanda hadir di Pusat Khidmat MCA Ipoh Timur dengan ditemani ibunya, Lily Yeoh, 49.

Dia bersetuju menerima khidmat guaman yang ditawarkan Pusat Khidmat MCA Ipoh Timur. Peguam yang mewakili ialah Datuk G. Amarjit Singh Gill.

8 ulasan:

skuterlady.blogspot.my berkata...

melampau jantan tu!

ct cheery berkata...

xpatut lah. xcharming lgsung.

Admin berkata...

ish ish x ptt betul

Tanpa Nama berkata...

Ini bukan suami....hantu dan jin...!
atau bukan manusia takk....!Gilooo

Irfa berkata...

baru kejap tgk video tu..tergamam aku

ril3x berkata...

walaupun apa alasannya...bukan begini caranya..penakut pukul kaum lemah

Ana Farhana berkata...

erm??

exrem82 berkata...

pun ada My latest entry 9 Jawatan Kosong Kerajaan Terkini 2012