Khamis, 13 Jun 2013

Ibu Mertua Farid Kamil komen Mengenai Hubungan Dingin Mereka

Ibu kepada pelakon Diana Danielle, Norsiah Ramli, 50, menerima dengan hati terbuka kenyataan berbaur sindiran dikeluarkan menantunya, pelakon dan pengarah Farid Kamil di laman sosial Twitter, Isnin lalu.

Norsiah ketika dihubungi berkata, dia enggan memanjangkan perkara itu walaupun kenyataan Farid menerusi akaun Twitter miliknya itu kelihatan agak melampau dan seakan mengiyakan desas-desus mendakwa hubungan mereka berantakan sebelum ini.

Norsiah Ramli ibu mertua Farid Kamil
“Biarlah dia (Farid) nak kata apa, saya senyum saja. Doakan yang baik-baik untuk mereka, itu saja yang mampu saya lakukan,” katanya.

Farid menerusi akaun Twitter pada Isnin lalu menulis kenyataan seolah-olah satu sindiran kepada ibu mentuanya itu. Dia dilihat memberi reaksi kepada pertanyaan bagaimana dia meneruskan kehidupan dengan ibu mentuanya itu.

Dalam hari yang sama menerusi Twitter, Farid turut membuat kenyataan dia sudah bersabar selama empat tahun dan ia dipercayai merujuk kepada kehidupannya dengan ibu mentuanya itu. Norsiah berkata, pada awalnya dia langsung tidak tahu-menahu mengenai perkara itu sehingga dimaklumkan.

“Selepas baca di sebuah blog, baru saya tahu (kenyataan Farid). Biarlah dia (Farid) yang nak petik. Saya okay saja,” katanya.

Bagaimanapun, cubaan Harian Metro menghubungi Farid bagi mendapatkan komennya gagal apabila telefon bimbitnya ditutup. Terdahulu, pada Ahad lalu, industri hiburan digemparkan dengan gambar memperlihatkan Farid mengucup bayi yang baru dilahirkan sehingga menimbulkan salah faham.

Dalam kenyataan balas, Farid menjelaskan bayi dalam gambar itu adalah anak saudaranya yang baru dilahirkan dan bukannya anaknya bersama Diana.

1 ulasan:

Kak Mahh berkata...

Susah senang ibu jua tempat kita mengadu.