Khamis, 25 Disember 2014

Tempahan Cenderahati Perkahwinan Mengikut Budget Anda

Tempahan cenderahati perkahwinan
 Rasanya dah 2 minggu tak update blog. Banyak beg yang sudah disiapkan, cuma tak sempat nak edit dan load di blog. Kali ini nak share tempahan untuk cenderahati perkahwinan.
Tempah dengan harga murah cenderahati perkahwinan
 Untuk sesiapa bakal mengadakan majlis perkahwinan dan ingin menghadiahkan cenderahati kepada para tetamu mengikut citarasa sendiri,warna mengikut tema dan bentuk boleh lah tempah.
 Harga boleh dibincangkan mengikut budget sendiri. Harga cenderahati perkahwinan ini bergantung kepada pattern,material dan ukuran product tersebut.
Tempahan borong cenderahati perkahwinan
Untuk cenderahati perkahwinan ini tempahan coin purse sebanyak 130pcs. Boleh di isi surah yasin,buku motivasi juga manisan seperti gula-gula dan coklat. Lebih nampak istimewa kerana cenderahati perkahwinan ini bermula dari pilihan material,pattern adalah dari pihak pengantin sendiri khas untuk dihadiahkan kepada para tetamu nanti.

Jika berminat untuk menempah boleh ke pagehttps://www.facebook.com/HandmadeBagCraftctNHoney atau pun email sitinoorhz@gmail.com ataupun boleh hubungi saya terus ke http://cthoney.blogspot.com/p/loading_19.html


1 ulasan:

nini berkata...

nini tak prepare apa pon lagi...hahah.....boleh dak lagu tu