Jumaat, 7 Ogos 2015

Tempahan Cenderahati/Door Gift

Akhirnya......
Lega....
Puas hati....

Semuanya yang saya rasa sekarang. Alhamdulillah tempahan Envelope Clutch dari UTMspace untuk peserta seminar Setiausaha Super siap. Walaupun sedikit lewat tapi masih sempat untuk majlis yang akan diadakan pada 25-27 Ogos 2015 nanti.
 Sebanyak 51pcs Envelope Clutch dengan 3 warna pilihan pelanggan sendiri. Dihiasi dengan brooch untuk kelihatan lebih eksklusif, sangat bertuah untuk peserta seminar yang bakal menerimanya nanti.
 Ukuran Envelope Clutch bersaiz A4.Mempunyai satu poket berzip dibahagian dalam dan juga button magnetic. Dihiasi dengan brooch dibahagian hadapannya menjadikan nampak eksklusif walaupun dengan kos yang sederhana.
Jika ada sesiapa yang berminat, saya menerima tempahan cenderahati/doorgift, goodies untuk majlis-majlis rasmi, perkahwinan, harijadi, majlis-majlis individu dan lain-lain lagi dengan harga yang amat berpatutan.
Jika berminat untuk menempah boleh ke page https://www.facebook.com/HandmadeBagCraftctNHoney atau pun email sitinoorhz@gmail.com ataupun boleh hubungi saya terus ke http://cthoney.blogspot.com/p/loading_19.html

P/S
Sila tinggalkan alamat email yang betul.Ataupun no telefon.
Lebih mudah bagi saya jika disertakan sekali link atau gambar beg yang hendak ditempah.Terima kasih

Tiada ulasan: