Rabu, 21 September 2011

Gambar Pra Perkahwinan Memey Suhaiza dan Norman Hakim

Semua mesti dah tahu tentang perkahwinan Memey dan Normankan. Jadi rasanya tak perlulah cerita panjang-panjang tentang mereka. Ini dia gambar Pra perkahwinan Memey dan Norman yang telah pun di ambil di FRIM KL.

Memey menghitung hari menyarungkan gaun pengantin pereka tersohor dunia, Vera Wang
Fotoshoot gambar kad perkahwinan Memey dan Norman
kredit to COSTUME-IEZLA BRIDAL HOUSE
Gambar photoshoot dengan berita harian dari akulelakidialelaki

14 ulasan:

Syafiqah Jasmin berkata...

,meletop!!!:o

tapi nampak biasa lah memey. make up kurang ayu kot..hah

rara pinkmafia berkata...

memey burok lah pakai lipstik kaler tu.

Alin Marlini berkata...

makeup tak cun

Yati berkata...

Lokasi cantik. :)

Elih Japahar berkata...

Memey nak pakai apa pun tetap cantik hehe...

FaKArePa!n berkata...

gambar memey dah nampak macam joker..

why so serious.. hehe

ct N honey berkata...

@Syafiqah Jasmin
dah biasa tgk dia pakai mekap kot,

ct N honey berkata...

@rara pinkmafia
cam ade yg kurang aje,rupanya lipstik dia ye

ct N honey berkata...

@Alin Marlini
ye ke?dah tak de seri..

ct N honey berkata...

@Yati
ala2 mcm musim luruh...he.he.he

ct N honey berkata...

@Elih Japahar
ini mesti minat kat dia ni

ct N honey berkata...

@FaKArePa!n
kecik hati mak andam tu..tapi biarlah kita tegur utk kebaikkan

Tanpa Nama berkata...

ok lah not bad, tapi kasihan kat Abby, semoga sabar selalu, ada hikmah dalam setiap perkara dalam hidup kita...amiiinn

Reen Tart Nenas berkata...

Xde tema pre wed ke? Lain kali,sila la search dulu,jgn hrp org sponsor je!

HAK MILIK : http://cthoney.blogspot.com/