Rabu, 7 Mac 2012

Terkini! Fasha Sandha & Jejai Berkahwin Di Bali Pada 29 April 2012.

Ini berita yang baru dapat.Setelah berteka-teki bilakah tarikh sebenar hari perkahwinannya, maka hari dengan rasminya jawapan teka-teki tersebut telah sampai ke penghujung dan kini sudah terlerai. Tarikh keramat yang akan memperlihatkan dirinya dirai di atas pelamin indah semakin hampir.

 Fasha Sandha dan pasangannya, Rizal Ashram Ramli, 36, akan melangsungkan perkahwinan mereka di Bali, Indonesia, pada 29 April ini. Berita eksklusif tersebut disiarkan dalam gua.com.my .
Perkahwinan fasha Sandha & Jejai di Bali pada 29 April 2012
Sumber tersebut berkata, persiapan majlis yang bakal dihadiri 100 tetamu termasuk keluarga, rakan terdekat dan wakil media itu hampir selesai, malah busana pengantin serta jurusolek pilihan juga sudah ditempah sejak awal tahun.

“Walau sebelum ini ramai meneka mereka akan melangsungkan pernikahan di Jakarta, Indonesia, ia tidak benar. Sebaliknya pulau peranginan eksotik iaitu Bali menjadi pilihan kerana mood romantis yang wujud di pusat peranginan terkenal itu.

“Mengikut perancangan, busana pengantin mendapat sentuhan pereka tempatan popular, Rizman Ruzaini, manakala kepercayaan untuk menyolek wajah bakal pengantin pula diberikan kepada jurusolek kegemaran ramai artis ternama, Tiar Zainal,” katanya kepada wartawan Berita Harian.

Bagaimanapun, finalis Pelakon TV Wanita Popular, Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) 2011, genap berusia 28 tahun pada 28 Mac ini tidak dapat dihubungi kerana sibuk di lokasi penggambaran drama berjudul Seindah Sakura.
Majllis perkahwinan Fasha Sandha dan Jejai (Rizal Ashram Ramli) diadakan di Bali



2 ulasan:

Suzie berkata...

Suka kalau majlis kahwin boleh jumpa saudara mara jauh....kalau buat di Bali ni sapa lah datang yer

Tanpa Nama berkata...

ala depa2 ni mana la pentingkan sangat family relationship ni... jemputan pun 100 orang jer...100 org tu termasuk reporters, juru solek n bagai.. kwn2..ahkirnya brapa kerat sanagt family... dua2 pihak lak tu....kwang3